Tähän on kirjoitettu (1) arvostelua. Lue arvostelut alta!
RockstarFan
<2015-05-19 19:17:00>
Erittäin hupaisa!
Kyllästyttääkö olla ihminen? Varsinkin kun aina vaan räiskit zombeja... Tässä tilaisuuus OLLA ITSE zombi!
Luo oma joukkosi, taistele hurjia bosseja vastaan, syö (ihmisiä), heitä (maksa), töni (zombeja eteenpäin), hypi (kömpelösti) ja manipuloi ihmismieltä ampumaan omiaan (voit ottaa ihmiskehon haltuun, whoa!). Jos olet kyllästynyt olemaan Frank West tai Jill, niin ei muuta kun Stubbs pyörimään ja naura vatsa kippurassa, kun himiset juoksevat tyhminä kuin saappaat... ilman kättä, jolla lyön vastaan tulevaa armeijan sälliä, bäng!
Ohjaus bueno, paitsi kävely on tylsää. Tarina on aika B-luokan leffasta repästy, mutta ei haittaa, onhan idea sinänsäkkin jo alkujaan. Grafiikka on ihan hyvä, niinkään niitä kauheemmin uskalla vertailla, voishan tuo parempikin olla kerta FF ps2- koneella on toisinaan aika sileäpintainen.
Nyt on ihmisten vuoro juosta, mu-ha-ha-ha-haaa!
Arvosana: 8/10