Tähän on kirjoitettu (1) arvostelua. Lue arvostelut alta!
Gadmin
<2013-01-09 10:06:00>
Yksinkertainen G&W peli, jossa ideana on pomputtaa liinan avulla kerrostalosta hyppääviä ihmisiä ambulanssiin. Peliruudun vasemmassa laidassa on siis palava talo ja oikeassa laidassa ambulanssi, jonne ihmiset pitää pomputtaa. Pelissä tarvii kokonaista 2 nappia, eli liikkumisnappula vasemmalle ja oikealle. Peli on ehkä jopa liian simppeli, jopa vuoden -81 peliksi, eikä sitä paljon varttia pidempään jaksa tahkota.
Arvosana: 5/10