Lähiajan pelihankinnat

Yleisesti pelejä ja pelaamista ruotiva keskustelu tälle alueelle. Tänne myös mahdollinen keskustelu ns. multi-platform peleistä, sekä kaikki selainpelikeskustelu.

Re: Lähiajan pelihankinnat

ViestiKirjoittaja crossieh » 05 Maalis 2010 06:07

Ildar kirjoitti:
Gadmin kirjoitti:
crossieh kirjoitti:Tuplapostaan, koska kukaan ei ole kirjottanut aikoihin.

No prob. :)

Pari viikkoa ja täytyy ostaa Alien vs Predator X360:lle. Parasta räiskintää miesmuistiin.

Itse en kyllä tykänny Alien Vs Predator demosta olleskaan. Jokupäivä vois käydä BF:BC:n ostaan kuhan on Ucharted 2 vedetty murskaavalla.

E: Kaveri ostaa huomenna PS3!!!!

Offtopic: Minä ostan tänään! Ja pelejä kans!

Mikähän kannattais RE5 kylkeen hommata? Jotain coop-mäiskettä tekisi mieli.
crossieh
Moderaattori

ViestiKirjoittaja niko » 05 Maalis 2010 22:13

^ Saints Row 2 on hauskaa co-oppina (: Ei tosin voi pelata samalla konsolilla.

Pakko kyllä ostaa toi BF:BC2 näyttää kyllä niin upeelta, vähän kyllä harmittaa että ei voi maata ja sit näkyy aina ne punaset neliöt niissä vihuissa, vaikka oishan se ihan mahotonta löytää esim. snipaa jostain puskasta. Tosin taitaa mennä loppukuun puolelle..
Jason Becker = Jumala
niko
Pelaaja

ViestiKirjoittaja Ildar » 06 Maalis 2010 22:48

Pitäs vissiin piakkoin hankkia UC2 ja MGS4 kaveriksi joku uusi peli, MAGia, BF: BF2 ja Dirt 2 olen kattellu, mikähän olis paras?
Kuva
Ildar
Peruspelaaja

ViestiKirjoittaja niko » 07 Maalis 2010 02:02

Ildar kirjoitti:Pitäs vissiin piakkoin hankkia UC2 ja MGS4 kaveriksi joku uusi peli, MAGia, BF: BF2 ja Dirt 2 olen kattellu, mikähän olis paras?

Se on BF: BC2 eikä BF2, mut suosittelisin tota BC2 koska ainakin videoitten perusteella näyttäs aika makeelta ja demokin oli ihan siisti, Just Cause 2 on kans ihan siisti ainakin demon perusteella.
Jason Becker = Jumala
niko
Pelaaja

ViestiKirjoittaja Gadmin » 08 Maalis 2010 21:31

crossieh kirjoitti:Mikähän kannattais RE5 kylkeen hommata? Jotain coop-mäiskettä tekisi mieli.

L4D2 ;)

Perhana kun sais jo käsiinsä tuon AvP:n!! :twisted:
Gadmin
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ildar » 10 Maalis 2010 03:12

Gadmin kirjoitti:
crossieh kirjoitti:Mikähän kannattais RE5 kylkeen hommata? Jotain coop-mäiskettä tekisi mieli.

L4D2 ;)

Itse en kyllä ollenkaan tykännyt Avp:n demosta, oli vaan jotenkin niin näyhty eikä kontrollit toimineet niin kun pitäisi. Sitten kun luin vielä Pelaajan arvostelun (4/10), nini ei innosta tuo peli kyllä yhtään, mutta mikäs siinä jos joku tykkää.
Kuva
Ildar
Peruspelaaja

ViestiKirjoittaja Gadmin » 12 Maalis 2010 09:16

Ildar kirjoitti:
Gadmin kirjoitti:

L4D2 ;)

Itse en kyllä ollenkaan tykännyt Avp:n demosta, oli vaan jotenkin niin näyhty eikä kontrollit toimineet niin kun pitäisi. Sitten kun luin vielä Pelaajan arvostelun (4/10), nini ei innosta tuo peli kyllä yhtään, mutta mikäs siinä jos joku tykkää.

Pelilehdet ympäri maailman on haukkunu pelin suohon, mutta kun lukee foorumeilta, niin uppoaa pelaajiin. Ei voi arvostella peliä paskaksi jos ei ole kokenut sitä itse ;) Ja kuten demoa pelanneena tiedätkin, niin se ei vastaa valmista tuotosta, kuten alkuteksteissä sanotaankin.
Gadmin
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gadmin » 13 Maalis 2010 09:29

Megaman 10 pitäs saada hommailtua Livestä... tai Wii-shopista, kattoo nyt kummalle hommaa pisteitä seuraavana.
Gadmin
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja niko » 17 Maalis 2010 23:23

Joo loppukuust pitäs saada rahaa ni sit ostan BC2 ja Halo 3: ODST, Halo 3 sais about 10e halvemmalla mut kai tossa ODST tulee jtn Halo 3 DLC mukana?
Jason Becker = Jumala
niko
Pelaaja

ViestiKirjoittaja Winha » 21 Maalis 2010 16:45

Tänään ostan kaverilta just causen takas, ja huomen käyn nappaa vpd:stä Final fantasy 13. Onko hyväkin peli?
Niin ja molemmat pelit tulee X0

Ja odst:ssä tulee tulee kaikki Halo 3 tähän asti julkastut dlc:t mukana
#gameberry.net, QuakeNet
Winha
Pelaaja

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen pelikeskustelu