Tarffe kirjoitti:
Joo se voi hyvinki olla et SC 64:n ohjaus ja ruudun päivitys on aika kökköä. Tarttis vaan pelata niin sit sen tietäis. Voihan se olla kovakin käännös. Itse suhtaudun suht avoimella mielellä peleihin. Luen kyllä mielelläni arvostelut mutta vaikka joku peli olis saanu kehnoja arvosteluja mut se näyttää mun mielest mielenkiintoiselta niin saatan hyvinki hommata sen ja pelata läpi. Mulla on täl hetkel 40 N64 peliä, joista 13 CIB , 1 CB ja 26 Loosea. Seuraavat N64 hankinnat on melkeen Diddy Kong Racing ja kaikki Mario pelit mitä konsolille on tehty

Ocarina of timen olen menny 13 kertaa läpi, joista 2 kertaa on 100% läpipeluu, 1 kerta on 3 heart läpipelaus ilman ensimmäistäkään uppgradausta, ei yhtäkään energia/magic pulloa tai fairya. Oli aika haastavaa. Sit ku joskus taas vedän Sen läpi niin vedän varmaan 3 sydämel ja rikkinäisel Biggoron swordil haha siit tulee varmaan hauskaa

Majoras maskin oon menny 3 kertaa läpi, joista 1 kerta 100%. Oli ihan tajuttoman vaikee vetää majora 100% läpi. Siinä oli pakko jo joissain kohdis kattoo läpipeluuta muuten en olis varmaan ikinä saanu kerättyä kaikkia sydämiä ja maskeja

Aika respect läpimenoja kyllä nuo

Ocarina on tullu mentyä ala- ja yläasteaikana x kertaa läpi 100% mutta voin lähes väittää, että kukaan, toistan KUKAAN ei varmasti ole päässyt Majoraa 100% ilman ohjeiden katsomista. (Meikäläinen ei olis päässy edes peliä läpi, sen verran kryptinen tapaus. Ikana Valleyn näkymätön sotilas ja Stone Tower Temple *väristyksiä*) Liputtaisin kuitenkin Majoran remaken puolesta, jos Nintendolla tajuttais sitä lähteä työstämään

Muita Zelda-challengeja joita olis kiva yrittää joskus paremmalla aikaa, on eka Zelda ilman miekkaa Ganoniin asti ja Zedla II ilman kynttilää tai sitten kokonaan ilman upgreidaamista.
Nyt kun N64:n parhaista peleistä puhutaan, niin kellään kokemusta Paper Mariosta?