Mario 64 ei kyllä lyhyt ole... tai ei ainakaan minun mittapuullani. Ainakaan kun about puolet samanaikaisista peleistä on lyhyempiä.
Ja mitä muihin kun Nintendon hienoihin peleihin tulee niin löytyy niitäkin jonkin verran: molemmat Castlevaniat, Harvest Moon, Mortal Kombatit, Mystical Ninja, Star Warssit, Turokit, Wetrix... jotkin noista on toki muillekkin saman ajan laitteille, muttei läheskään kaikki. Kyllä N64:lle pelattavaa löytyy myös noiden ilmiselvien Nintendo hittien lisäksi

Metalmad kirjoitti:
Tulkoon joku paikalle joka on vanhempana ihastunu 64 peleihin niin uskon että ehkä joku oikeesti pitää tosta konsolista ja mä ny sentään olen diehard nintendo fangirl.
En usko että on vanhempana Playstationiinkaan ihastuneita ihmisiä... siis paljon konsolisukupolven jälkeen siihen ihastuneita. Koko konsolisukupolvihan oli sentään ensimmäinen ns. 3D sukupolvi ja grafiikka melkoista kirveellä veistelyä

EDIT: Ridge Racerkin on niin karu, että kun kirveellä veisteltyjä autoja katsoo, niin silmät vuotaa verta
EDIT: Ja onhan se totta, että N64:lla on mielestäni heikompi pelitarjonta 3rd partyn ostalta kuin edeltäjällään (SNES) tai seuraajallaan (GameCube).