Megadrives kirjoitti:
Selkeä virtaongelma, eli varmasti muuntaja alkaa olla entinen. Ei nuo peleistä voi johtua jos olet useammalla pelillä testannut.
Outoahan tässä onkin se, että mulla on kaksi konsolia joissa olen tuota virtalähdettä testannut, niin toisessa ei tosiaan lähde edes pelit käyntiin ja toisessa ne tekevät tuota 5min pyöritystä. Noh, eipä siinä, saan kolmannen konsolin lainaa jolla testaan tuota virtalähdettä.
Olin myös yhteydessä jo myyjäänkin, mutta koska en ehtinyt testaamaan noita konsoleita ajoissa (koneet olivat kotipaikkakunnalla) ja kaupoista on jo reilut 2kk niin en oikein noita kauppojakaan oikein pysty perumaan. Sinänsä reilu myyjä, että tosiaan ensimmäisestä koneesta kun valitin, niin lähetti toisen.

Harmittavasti vain molemmat vikaisia. Samainen myyjä tarjoutui nyt ilmaiseksi vaihtamaan niihin connectorit jos vain lähetän ne hänelle takaisin postissa, mutta pitää nyt ensin vielä testata tuolla kolmannella koneella että mitä se sanoo.
Uusi muuntaja näyttäisi olevan huuto.net:ssä reilun 30e luokkaa. Onko kokemusta toimiiko joku tarvikemuuntaja vai pitääkö olla ihan aitoa tavaraa?