Playtecno kirjoitti:
Aika vaikeeta, mutta omistani ja oletuksistani koottu
- Link to the Past
- Super Mario World
- Mario All Stars
- Super Castlevania IV
Ja oletuksena:

Final Fantasy III, Super Metroid ja Secret of Mana
Onneks niitä hyviä SNES pelejä ei kysytty. Ei olis varmaan tila riittäny yhteen viestiin.

Itse lisäisin tuohon listaan vielä
ainakin: Mega Man X, Legend of the Mystical Ninja, Axelay, Super Probotector: Alien Rebels. SNESsin pelikirjasto on yksi kaikkien aikojen parhaimmista, ellei jopa paras, joten pelkästään parhaimpien pelien listat turpoavat helposti kuin pullataikina

Super Metroid ja Link to the Past ovat mielestäni kummankin sarjan parhaat osat. SMW ei ihan yllä SMB3:n tasolle, mutta lähelle kyllä. Super Castlevania IV on toistaiseksi läpäisemättä, mutta mitä olen kerennyt pelaamaan on se ainakin perinteisistä Castlevanioista ehdottomasti paras. Harmi ettei mikään sen jälkeinen 2D Castlevania ole käyttänyt samoja kontrolleja.
Kun olen testaillut SFamicomilla pelieni toimivuutta RPG pelien on tullut aina semmoinen olo, että pitäisi osata japania niin pääsisi pelaamaan kunnolla. Super Mario RPG:n voisi ehkä joskus aloittaa pelaamaan sanakirjan kanssa, koska pelien kanssa väkisin se englantikin tuli aikoinaan opittua

Harmi ettei genren peleistä saatu kuin murto-osa Länteen ja vielä vähemmän Eurooppaan.