Tänään on 03.12.2020 06:28

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 51 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 17.09.2013 11:20 
Poissa
16-bit käyttäjä

Starcraftia en oo viel kerenny pelailemaan. Täytyy pelata sitäki viel joskus. On kyl totta et reaali- aikaset strategiat on parempia pc:llä. Muuten kyllä olen sitä mieltä et konsoli pelaaminen pesee pc-pelaamisen 6-2 :D Red Alert 1 Link gamena ps1:llä oli joskus kaverin kanssa jotain aivan mahtavaa. Voi niitä aikoja :) Mielestäni kasettipelit on huomattavasti retrompia ku cd-pelit. N64 on mahtava konsoli ku ottaa huomioon et siihen aikaan oli jo siirrytty yleisesti cd-peleihin ja se oli viiminen konsoli jos oli viel kasetit. Muutenki mahtavia pelejä, loistava grafiikka ja ehkä paras controller ikinä! Pelasin kans Holy magic centuryn N64:llä hiljattain läpi. Oli pakko testata ku kaikki arvostelijat haukkuu et on ihan syvältä. No olihan siinä todellakin omat puutteensa mutta mun mielestä se oli ihan kiva pieni rpg jota oli mukava pelata. Ei mikään loistava mutta aliarvostettu kuiteskin mun mielestä :)

ViestiLähetetty: 17.09.2013 20:15 
Poissa
Ylläpitäjä

Tarffe kirjoitti:
Pelasin kans Holy magic centuryn N64:llä hiljattain läpi. Oli pakko testata ku kaikki arvostelijat haukkuu et on ihan syvältä. No olihan siinä todellakin omat puutteensa mutta mun mielestä se oli ihan kiva pieni rpg jota oli mukava pelata. Ei mikään loistava mutta aliarvostettu kuiteskin mun mielestä :)

Tattikset vinkistä. :thumbup: Ei näytä olevan kovin kallis peli, joten tuo pitää laittaa korvan taa jos jostain sattuu tulemaan CIBbi eteen edullisesti.
Itsekkin olen monesti katsellut tuota N64:sen Starcraftia, mutta semi korkea hinta ja käännöksen kehnous (tai sen pelko) ja eritoten heikosti toteutettu padiohjaus on pitänyt minut erossa tuosta SC:n N64 käännöksestä. Tuonkin voisi ostaa jos tuo on oikeasti toteutettu hyvin sopimaan N64:sen padille... mutta kun tuohon en ole saanut tarpeeksi vahvistusta, niin on toistaiseksi jäänyt tuo Starcraftin N64 käännös ostamatta. Ei vain viitsi ostaa kurakäännöstä suht suurella rahasummalla. Esim. Carmageddon 64 on täysin pelikelvoton Carmageddon 2:sen käännös... hirveää pelattavaa tuo N64 käännös. :thumbdown:

ViestiLähetetty: 18.09.2013 10:41 
Poissa
16-bit käyttäjä

Joo se voi hyvinki olla et SC 64:n ohjaus ja ruudun päivitys on aika kökköä. Tarttis vaan pelata niin sit sen tietäis. Voihan se olla kovakin käännös. Itse suhtaudun suht avoimella mielellä peleihin. Luen kyllä mielelläni arvostelut mutta vaikka joku peli olis saanu kehnoja arvosteluja mut se näyttää mun mielest mielenkiintoiselta niin saatan hyvinki hommata sen ja pelata läpi. Mulla on täl hetkel 40 N64 peliä, joista 13 CIB , 1 CB ja 26 Loosea. Seuraavat N64 hankinnat on melkeen Diddy Kong Racing ja kaikki Mario pelit mitä konsolille on tehty :) Ocarina of timen olen menny 13 kertaa läpi, joista 2 kertaa on 100% läpipeluu, 1 kerta on 3 heart läpipelaus ilman ensimmäistäkään uppgradausta, ei yhtäkään energia/magic pulloa tai fairya. Oli aika haastavaa. Sit ku joskus taas vedän Sen läpi niin vedän varmaan 3 sydämel ja rikkinäisel Biggoron swordil haha siit tulee varmaan hauskaa :D Majoras maskin oon menny 3 kertaa läpi, joista 1 kerta 100%. Oli ihan tajuttoman vaikee vetää majora 100% läpi. Siinä oli pakko jo joissain kohdis kattoo läpipeluuta muuten en olis varmaan ikinä saanu kerättyä kaikkia sydämiä ja maskeja :D

ViestiLähetetty: 18.09.2013 11:36 
Poissa
256-bit käyttäjä

Tarffe kirjoitti:
Joo se voi hyvinki olla et SC 64:n ohjaus ja ruudun päivitys on aika kökköä. Tarttis vaan pelata niin sit sen tietäis. Voihan se olla kovakin käännös. Itse suhtaudun suht avoimella mielellä peleihin. Luen kyllä mielelläni arvostelut mutta vaikka joku peli olis saanu kehnoja arvosteluja mut se näyttää mun mielest mielenkiintoiselta niin saatan hyvinki hommata sen ja pelata läpi. Mulla on täl hetkel 40 N64 peliä, joista 13 CIB , 1 CB ja 26 Loosea. Seuraavat N64 hankinnat on melkeen Diddy Kong Racing ja kaikki Mario pelit mitä konsolille on tehty :) Ocarina of timen olen menny 13 kertaa läpi, joista 2 kertaa on 100% läpipeluu, 1 kerta on 3 heart läpipelaus ilman ensimmäistäkään uppgradausta, ei yhtäkään energia/magic pulloa tai fairya. Oli aika haastavaa. Sit ku joskus taas vedän Sen läpi niin vedän varmaan 3 sydämel ja rikkinäisel Biggoron swordil haha siit tulee varmaan hauskaa :D Majoras maskin oon menny 3 kertaa läpi, joista 1 kerta 100%. Oli ihan tajuttoman vaikee vetää majora 100% läpi. Siinä oli pakko jo joissain kohdis kattoo läpipeluuta muuten en olis varmaan ikinä saanu kerättyä kaikkia sydämiä ja maskeja :D

Aika respect läpimenoja kyllä nuo :shock: Ocarina on tullu mentyä ala- ja yläasteaikana x kertaa läpi 100% mutta voin lähes väittää, että kukaan, toistan KUKAAN ei varmasti ole päässyt Majoraa 100% ilman ohjeiden katsomista. (Meikäläinen ei olis päässy edes peliä läpi, sen verran kryptinen tapaus. Ikana Valleyn näkymätön sotilas ja Stone Tower Temple *väristyksiä*) Liputtaisin kuitenkin Majoran remaken puolesta, jos Nintendolla tajuttais sitä lähteä työstämään :P

Muita Zelda-challengeja joita olis kiva yrittää joskus paremmalla aikaa, on eka Zelda ilman miekkaa Ganoniin asti ja Zedla II ilman kynttilää tai sitten kokonaan ilman upgreidaamista.

Nyt kun N64:n parhaista peleistä puhutaan, niin kellään kokemusta Paper Mariosta?

ViestiLähetetty: 18.09.2013 12:25 
Poissa
16-bit käyttäjä

Juu Majora on ihan tajuttoman haastava peli ja 4.sijalla parhaat palaamani pelit listalla. En itekkään päässy majoraa läpi ilman walkthroughta. Jumitin kans ikuisuuden siel ikana valleyssa. Majora on muuten helppo mut puzzlet ja aikasysteemi tekee siitä haastavan. Vedin just läpi Zelda 1 nessillä puumiekan kanssa. Second quest puumiekan kanssa onkin jo vähän haastavampaa. Sen aion tehä suraavaks haha. Vähän mä hajoon varmaan. :D Eilen pelasin ajan kuluks Zelda 2 nessil läpi 3 tunnis. Sit ku menee alle 2 tuntiin niin oon tyytyväinen :) Paper Mariota en oo viel pelannu mut kiinnostais kyllä suuresti. Jos oot pelannu niin sano ihmees et kannattaako hommata ja kuinka hyvä se on?? :)

ViestiLähetetty: 18.09.2013 17:33 
Poissa
256-bit käyttäjä

Tarffe kirjoitti:
Juu Majora on ihan tajuttoman haastava peli ja 4.sijalla parhaat palaamani pelit listalla. En itekkään päässy majoraa läpi ilman walkthroughta. Jumitin kans ikuisuuden siel ikana valleyssa. Majora on muuten helppo mut puzzlet ja aikasysteemi tekee siitä haastavan. Vedin just läpi Zelda 1 nessillä puumiekan kanssa. Second quest puumiekan kanssa onkin jo vähän haastavampaa. Sen aion tehä suraavaks haha. Vähän mä hajoon varmaan. :D Eilen pelasin ajan kuluks Zelda 2 nessil läpi 3 tunnis. Sit ku menee alle 2 tuntiin niin oon tyytyväinen :) Paper Mariota en oo viel pelannu mut kiinnostais kyllä suuresti. Jos oot pelannu niin sano ihmees et kannattaako hommata ja kuinka hyvä se on?? :)

Aika hyvin kyllä saa mennä Zelda II:n jos kahteen tuntiin meinaa, nimittäin maailmanennätys (sigle segment ilman up+A warppia tai kuolemista) on siihen tunnin pintaan :D Itsellä on alkuperäisestä Zeldasta second quest vielä menemättä... Hmm... Pitäis aktivoitua tuolla saralla jahka kerkeää.

Paper Mariosta ei minkäänlaista kokemusta. Super Mario RPG:tä joskus kokeilin emulaattorilla ja sen perusteella tiedän, että hienosta pelistä on kyse. Jos yhtään samaan tyyliin on nuo paperit tehty, niin :thumbup: Mario & Luigi (Superstar Saga, Lost in Time, Bowser's Inside Story ja uusin Dream Team) on sitten ihan asioita erikseen. Vaikka kyllä nekin on saatava!!

ViestiLähetetty: 21.09.2013 10:08 
Poissa
16-bit käyttäjä

Kannattaa vetää alkuperäisen zeldan second quest läpi. Siinä on haastetta. Zelda 2 on tosiaan vedetty 3 tuntiin mut 2 tuntia tuntuu kyl lähes mahdottomalta mut tarkotus olis joskus viel pystyy se tekemään. Super mario rpg-peleistä ei ittellä ole kans yhtään kokemusta mikä on kyl virhe sinäänsä ku ne vaikuttaa ihan tajuttoman upeilta peleiltä. Varsinki Snes:ssin Super mario Rpg olis mahtavaa omistaa pelihyllyssä mut se maksaa vaan ihan törkeesti. ehkä joskus vielä. :)

ViestiLähetetty: 27.09.2013 22:47 
Poissa
16-bit käyttäjä

Tullu tahkottua nyt yli 40 tuntia sellasta N64 peliä ku Aidyn Chronicles: The First mage. Pakko sanoa et peli on aivan loistava. Laajimpia konsolipelejä joita olen ikinä pelannut. Ihan älyttömän aliarvostettu peli ja mielestäni yksi Nintendo 64;n parhaista peleistä. ;)

ViestiLähetetty: 28.09.2013 13:06 
Poissa
256-bit käyttäjä

Tarffe kirjoitti:
Tullu tahkottua nyt yli 40 tuntia sellasta N64 peliä ku Aidyn Chronicles: The First mage. Pakko sanoa et peli on aivan loistava. Laajimpia konsolipelejä joita olen ikinä pelannut. Ihan älyttömän aliarvostettu peli ja mielestäni yksi Nintendo 64;n parhaista peleistä. ;)

Heh, varmasti yksi aliarvostetuimmista, kun en ole ikinä tuosta kuullutkaan :D Ei muuta kuin arvostelua pelikrjastoon hetimiten, kun saat tuon läpi tahkottua! Tahdomme tietää lisää pelimekaniikasta yms. :thumbup:

ViestiLähetetty: 28.09.2013 13:42 
Poissa
Ylläpitäjä

fluojn kirjoitti:
Tarffe kirjoitti:

Heh, varmasti yksi aliarvostetuimmista, kun en ole ikinä tuosta kuullutkaan :D Ei muuta kuin arvostelua pelikrjastoon hetimiten, kun saat tuon läpi tahkottua! Tahdomme tietää lisää pelimekaniikasta yms. :thumbup:

Joo, sisäinen taaberman kukkimaan ja arvostelua pelikirjastoon, niin saa lukea mitä mieltä olet kokonaisuudesta! :thumbup:

EDIT: Peli lisätty nyt tuonne hintaoppaaseenkin: http://www.gameberry.net/nintendo_64/ai ... first_mage

ViestiLähetetty: 05.08.2014 02:53 
Poissa
32-bit käyttäjä

Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
Blast Corps
Conker's Bad Fur Day
Diddy Kong Racing
Donkey Kong 64
Doom 64
F-Zero X
GoldenEye 007
Jet Force Gemini
Mario Kart 64
Mischief Makers
Mystical Ninja Starring Goemon
Perfect Dark
Super Mario 64
The Legend of Zelda: Majora's Mask
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Turok 2: Seeds of Evil

Kuva

Kuva

ViestiLähetetty: 05.08.2014 08:53 
Poissa
256-bit käyttäjä

Siinäpä olikin tyhjentävä lista :D Itseltäni puuttuu noista enää Blast Corps, Conker, DKR, Doom ja F-Zero... Pitääpä laittaa ostoslistalle!

Onkos kellään muuten minkäänlaista kokemusta tuosta kolmannesta N64:n Turok pelistä Shadow of Oblivion? Tarkoituksena olisi se kanssa jossain vaiheessa hommata. Ja tietty myös kaikki muut konsolin piilotetut helmet, kuten tuossa aiemmin mainittu Aidyn Chronicles :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 51 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00