Tänään on 16.10.2019 22:33

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 24.09.2014 15:58 
Poissa
Uusi käyttäjä

Olen tätä jo pitkään pähkäillyt ja muutaman virtajohdon ostanut kaupasta, mutta ei vaan kelpaa. Mahtaisiko jollain olla kokemusta jostain tietystä virtajohdosta, joka toimisi suoraan Mega Driven kanssa (tarkemmin sanottuna Mega Drive 2:n)? Ne mitä olen ostanut, niin ei se pää oikein sovi konsoliin.

ViestiLähetetty: 24.09.2014 16:16 
Poissa
Ylläpitäjä

Teukku kirjoitti:
Olen tätä jo pitkään pähkäillyt ja muutaman virtajohdon ostanut kaupasta, mutta ei vaan kelpaa. Mahtaisiko jollain olla kokemusta jostain tietystä virtajohdosta, joka toimisi suoraan Mega Driven kanssa (tarkemmin sanottuna Mega Drive 2:n)? Ne mitä olen ostanut, niin ei se pää oikein sovi konsoliin.

Lyhyesti sanottuna ei kokemusta tarvikepiuhoista, mutta jos sinulla on se alkuperäinen muuntajapiuha, niin nappaa ne liitinosat niistä ja liitä siihen tarvikemuuntajan päiden tilalle. ;)

EDIT: Ja katso tietty että antaa about saman verran virtaa/jännitettä kuin orginellikin, niin ei savut nouse :D

ViestiLähetetty: 24.09.2014 16:26 
Poissa
Uusi käyttäjä

Tokihan noita on tullut viriteltyä, mutta hiukan jotain laillisempaa (kun ei ole koulutusta) lähestymistapaa olisi suotava löytää. Enkä nyt tarkoita "tarvike" tuotteella jotain tismalleen Mega Drivelle tehtyä neljänkympin virtajohtoa, vaan jotain ihan perus marketin yleistä virtajohtoa, mutta pitäis se pää tosiaan olla sopiva. :/

Sinäänsä kyllä ihan hyvä ehdotus, että napsais sen pään irti ja menis sen turvin sitten katteleen, jos löytys jotain piuhantynkää joka mätsäis.

ViestiLähetetty: 24.09.2014 22:28 
Poissa
128-bit käyttäjä

Teukku kirjoitti:
Tokihan noita on tullut viriteltyä, mutta hiukan jotain laillisempaa (kun ei ole koulutusta) lähestymistapaa olisi suotava löytää. Enkä nyt tarkoita "tarvike" tuotteella jotain tismalleen Mega Drivelle tehtyä neljänkympin virtajohtoa, vaan jotain ihan perus marketin yleistä virtajohtoa, mutta pitäis se pää tosiaan olla sopiva. :/

Sinäänsä kyllä ihan hyvä ehdotus, että napsais sen pään irti ja menis sen turvin sitten katteleen, jos löytys jotain piuhantynkää joka mätsäis.

osta Ebaysta, muistaakseni olen itsekin niitä ostanut. Mulla saattaa jopa olla yksi ehkä tai sitten se oli 1:seen.

http://www.ebay.de/itm/Netzteil-fur-SEGA-Mega-Drive-2-NEU-/221554701927?pt=PC_Viedeospielzubeh%C3%B6r&hash=item3395b07667

Mutta jostain kinkkilästä saa kyllä halvemmalla, tuo plugin koko on semihankala tosin, ainakin muistaakseni.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+03:00